torstai 30. tammikuuta 2014

My bikini addiction

Kuva tumblr

Olen jo varmaan maininnut, että minulla on pakkomielle bikineihin. Rakastan bikineitä ja aina kun katson niitä ajattelen vain lämpöistä hiekkaa ja sinistä merta. Napsin kuvia omista bikineistäni joita on noin 14, kaikista en ottanut kuvia. Jokainen yksilö on minulle rakas enkä pystyisi kuvitellakaan luopuvani yhdestäkään parista. 



Nämä kaikki ostin Australiasta. Vasemmanpuoleiset vaaleanpunaiset ovat Billabongin. Itse en niin Billabongin bikineistä innostunut, mutta nämä eivät näytä niin kovasti Billabongin valmisteilta ja ovat hyvin herttaiset. Pinkit keskellä ylhäällä ovat Rustyn bikinit. Yläosa on täynnä pieniä kukkia (kuva ei anna niille oikeutta). Nämä oli pakko saada koska ne olivat hyvin halvat ja erikoiset. Punaiset alhaalla ovat Baku -merkkiset jotka ovat laadultaan hyvin korkeat ja aivan söpöt. Niissä on rei'itetty pieniä sydämiä helmoihin ja yläosan röyhelöön. Nämä bikinit pysyivät päällä aallokossakin. Näistä uikkareista jouduin pulittamaan 50 dollaria (ovh. 150 dollaria). Oikeanpuoleiset ovat yhdet lemppareistani. Ne ovat Ginjan. Ne ovat niin pehmeät ja hellivät ihoa. Söpöt yksityiskohdat kuten sydämet narujen päissä ovat söpöt.



Musta valikoima. Kaikki muut on ostettu Australiasta paitsi oikeanpuoleiset jotka ovat Gantin. Muuten muut ovat Rustya paitsi nuo yhdet liivit jotka ostin Topshopista. Mustat ovat aina käytännölliset ja niitä tarvitsee.



Keltaiset rakkauteni ovat Seafollyn. Ne näyttävät hyviltä ruskeata ihoa vastaan. Siniset ostin taas Hollisterilta Ruotsista. Pidän niistä koska ne ovat hieman tavallisemmat ja aktiiviselle tytölle hyvät.


Eilen saapui minulle paketti joka sisälsi tämän rakkauden. Nämä ovat Moana bikinin ja olen rakastunut siihen merkkiin. Yksistä bikineistä saa 4 erilaista kokonaisuutta kuten huomaatte. Kaiken kruunaa cheeky bum joten pakaratkin saavat paistatella auringossa. Alemmassa kuvassa näkee miten näissä bikineissä selkämys menee.

Kuva tumblr
Nämä ovat myös yhdet uutuudet. Hankin nämä Kokoh bikiniltä kun sai toiset kaupanpäälle!


Bikinivuoreni


Mielessäni on vielä monia yksilöitä jotka kaipaavat minun kokoelmaani. Ei en ole hullu, Australiassa tytöillä voi olla lähemmäs 150 paria bikineitä joten älkää kysykö mihin minä tarvitsen minun omiani. Suomessa on kylmä, mutta nämä motivoivat minua lämpimään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti